måndag 23 juli 2007

Bra Internet förtag!

Tänkte att jag skulle beröma ett företag på nätet. Man är så van vid att alla klagar på allt som inte fungerar så idag tänker jag ge lite beröm.

I förra veckan så "roade" jag mig med att kakla om köket och lyckades till slut övertyga min make att vi borde byta köksfläckt när vi ändå var i farten. Sagt och gjort så åkte vi iväg och kollade på fläcktar på de stora kedjorna men ingen hade den fläkt som vi bestämde oss för hemma.

Jag började kolla ute på nätet och hittade ett företag som heter trettio.se och som hade samma fläckt tills samma pris som den billigaste affären och frakten ingick. Trettio utlovade att varan skulle vara framme inom 2-7 dagar. Sent måndag kväll så beställde jag fläkten och på torsdag morgon kl 10 levererades den till våran dörr av Schenker.

Jag är imponerad!


Den gamla fläkten i bland alla annan bråte i garaget som är till salu på blocket eller ska slängas.


Den nya fläckten på plats och kaklet i bakgrunden

Tänker eventuellt köpa en tvättmaskin genom Trettio.se till våran sommarstuga så slipper vi kånka på den själv mellan Göteborg och Småland.

Inga kommentarer: