torsdag 18 oktober 2007

En liten solståle



Hej alla! Ni får ursäkta bloggtystnaden men det har varit så mycket att göra både på jobbet och privat så bloggen fick bli ned prioriterad. Tack ni alla som inte ha get upp hoppet och ändå varit inne och kikat.

Barn dopet var en vacker tillställning med en glad lite solstråle som fick alla att le! För den som inte är van att bära en liten tjej på 8 månder så rekomenderar jag att man lyfter lite skrot innan man ställer sig i kyrkan med en liten tjej som glatt rockar loss till "Det lilla ljus jag har"..... jag var helt genomsvett efter den övningen ;-)

Jag får också välkomna min svägerska i USA in i bloggvärlden, Binfield family!

Hi Everyone! You have to excuse my for my time out in the blog word but I have had to much to do at work and with the house so the blog became low priority for a while. Thanks all that not have given up hope on me and been hear for a peak.

The Baptizing was beautifully with a happy sunshine that made everyone smile! A tip to everyone that not are used to hold a 8 month baby I recommend some training before you going to church and hold a small girl that hapely starts to dance in my arms to the music...

Inga kommentarer: