lördag 1 mars 2008

I mitt nästa liv ska jag bli katt!


I mitt nästa liv ska jag bli katt!

En sak som är säker så vet våra katter vet hur de ska njuta och ta det lungt. Får jag presentera Titus (randing kiss) - våran han katt och husses kisse och Smilla (vit) - som är mattes lilla ögonsten ;-). Så här såg det ut i våran säng här om kvällen, Smillas ställning får mig att få ont i ryggen bara jag tänker på vrida till ryggraden så.

Matte tar det rätt lugnt den här helgen också, jag är på trädgårds design kurs och roar mig kungligt och får massor av inspiration. Husse är fortfarande förkyld och har varit hemma från jobbet tre dagar den här veckan så han har fått dispens från husbygget.

2 kommentarer:

Erika sa...

Oooo dessa underbara varelser. Upp o ner höger vänster jag fattar itne hur de får till sina ställningar men de ser alltid lika avslappnade ut. Vill även varna för fästingar då vi plockade den första i dag på en av våra tre katter som är värsta fästingmagneten. Ska bli spännande att få läsa din trädgårdsblogg.

Taklyftet sa...

Visst är de underbara!
Jag har också plockat den första fästingen för i år...suck.