tisdag 20 maj 2008

Altan inspiration



Här kommer lite altan inspiration.



Underbara bilder från Sköna Hem.



Får erkänna att jag inte kommer ihåg vart jag har hittat den här bilden.

Våran altan ser för bedrövlig ut, för 2 år sedan plockade jag bort räcket för det var gammalt och fult och ruttet. Det var meningen att vi skulle få ett nytt av min far men tyvärr så gick min pappa bort hastigt innan räcket hann bli klart. I sommar så ska jag försöka slutföra projeket ... vi får se hur långt jag hinner.


2 kommentarer:

ColonialEast sa...

Härliga bilder! Vår altan är också i bedrövligt skick. Ska rivas och byggas nytt. Gillar "taket" på den tredje bilden. Blir lute mer rumskänsla av det men man sitter ändå ute.

Hem underbara hem sa...

Hej :) Va jag blev glad när jag upptäckte en ny läsare i min blogg, som hittat mig via din blogg. Blev paff när jag såg att det fanns en ny blogg som följer mig, o där hitta jag min blogg i länk i din sidemeny. Blev jätteglad att du följer mig =) Hur har du hittat mig? Vad för inlägg gillar du i min blogg ? Kramisar Nathalie