fredag 17 juli 2009

Ingen Minior i sikte ännu



Vi är tillbaka från sommarstugan och har besök av några vänner med en liten parvel på 3 månader så bygget ligger på is någon dag till.
Tänkte bara ge ifrån mig ett livtecken och meddela att det inte har dykt upp någon minihantverkar ännu, som jag vet att några är nyfikna på :-).

Jag är fullt övertygad om att jag kommer att gå över tiden med 1-2 veckor.
Den interna vadslagningen är:
Maken som tror den 30 Juli
Min moster 28 Juli - det beräknade förlossningsdatumet
Jag själv tror tidigast den 4 Augusti
... vi får väl se vem som kommer närmst ;-)

Sen har vi lyckats att boka in elektrikern den 6 Augusti så vi får väl se hur den planeringen går .....

Barnsängen är nu mera ihop monterad och alla barnkläder är tvättade och jag håller på att måla om byrån som de ska vara i.

1 kommentar:

Erika sa...

Det låter intressant med bygställningen. Då jag förstår att ni snart kan ha fullt i huset så får ni säga när det passar att ev kommer och hämtar den. Förresten hur stor var den?