onsdag 16 september 2009

Sommar nostalgi



Tiden fortsätter att springa iväg och hösten är nu här. Vad tog sommaren vägen?
Hur jag än försöker så hinner jag inte riktigt med att läsa ikapp hos er alla och lämna något livtecken så ni får ha överseende med mig ett tag till.

Det får mig att bli lite nostalgisk och jag kikade på mina bilder på husets framsida som jag har tagit och kände mig riktigt nöjd med hur det har sett ut i sommar. När jag har parkerat på uppfarten har entrén verkligen känts välkomnade med sina blomkrukor med blommer och grönskan runt omkring.



När man kommer gående ut med gatan så ser man det här mellan träden.



Kommer man från det andra hållet så ser det ut så här.

Nu är det en liten kille som kallar på min uppmärksamhet, så det blir allt för nu.


Inga kommentarer: