tisdag 8 september 2009

Vardagsrumstapet





Jag vet inte vart tiden tar vägen men den försvinner i varje fall och jag lider inte det minsta av det och har inte heller dåligt samvete för att jag inte uppdaterar bloggen. Tiden går åt till att ta hand om Benjamin, öppna förskolan, BVC, återträffar med MVC, vänner och släktingar som kommer på besök osv.... och jag som trodde att det fanns risk för att jag skulle bli uttråkad men det finns det absolut ingen risk för.

Det händer fortfarande lite saker med bygget men som sagt var går det i ett mycket långsammare tempo nu mera. Det här var det sista maken avslutade under sina 10 pappadagar innan han började jobba igen. Vi har pratat om att sätta upp en tapet och hade satt det på framtiden men medan jag gick på övertid så passade vi på att göra några utflykter till tapetaffären och valet föll på denna tapet från Italienska SIRPI och som säljs via Midbec i Sverige.

Vi har valt att inte sätta tapeten på hela väggen utan den ska bli som en fond bakom TV som ska vara på den här väggen framöver.



Var bara tvungen att lägga till en bild på Benjamin. Han är nu en månad gammal och det känns om om tiden bara springer iväg.





3 kommentarer:

Ina sa...

snyggt - väldigt snyggt...

och han e ju för söt...

njut nu av tiden hemma.

//ina

Vimsingen sa...

Ja njut av tiden. Tapeten är jättesnygg.
/Vimsingen

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Wow vilken läcker tapet ni har i vardagsrummet! Gillar den skarpt. Kul att jag hittade hit till din blogg, finns ju massor av inspiration. Kram Emmy