måndag 25 juni 2012

Spaljé inspiration



Jag håller på att samla spalje inspiration till mina framtida splajér i trädgården. Vissa kommer nog bara bli önskedrömmar men några kanske blir verklighet... vem vet


Den här underbara spaljen heter Trådgårssångaren och jag hittade den på en internetbutik och design är  Lotta Hernek. Den ligger helt klart högt uppe på önskelistan.

Två något enklare variant av spaljé men fullt möjlig att snickra själv men ack så snygga!

De här två väggspaljerna är helt enkelt fantastisk men jag tror jag nog går bet på de böjda bitarna om jag skulle snickra dem själv.


Det här en enklare och stilrenare variant som nog kommer likna det som jag kommer att göra till våran vedbodvägg. Jag har 3 st rosor och en kameljontbuske som längtar efter att få stöd av varsin spaljé.



Inga kommentarer: