torsdag 7 juni 2012

Trädgårdsrundan Nr 76 - Jutta Lindh och Sven Nördlind

Tredje stoppet blev hos Nr 76 -Jutta Lindh och Sven Nördlind på Trädgårdsrundan.
Precis när jag parkerade bilen så behagade en hagel storm dra över så jag fick sitta och vänta en stund innan jag kunde gå in. Men innan jag åkt därifrån så vart det strålande solsken.

Ett blött och regnig entré till en otroligt mysig trädård

Solen kikar fram.

Vacker trädgård med massor av små rum och vackra vyer runt hörnen. 

Jag var bara tvungen att ta en bild på det ilskna molenet som bestämde sig för att släppa en omgång hagel på oss och som håller på att försvinna i fjärran mellan träden.

Blåregnet blommade något otroligt vackert!
Skulle gårna ha en men tyvärr så bor jag i fel zon så den hade nog inte klarat sig länge och framöfr allt aldrig blommat.

1 kommentar:

Erika sa...

Aaaaa så avundsjuk på all inspiration du fått i vår.