måndag 18 juni 2012

Trädgrårdsrundan Nr 75 - Sylvia Wihlborg

Näst sista stället på trädgårdsrundan är hos Syliva Wihlborg som driver ett B&B och hade en underbar trädgård som till vissa delar var under uppbyggnad. Jag ser fram emot att komma tillbaka om något år och kika mer.


Det mysiga västhuset användes som fik och jag och svärmor åt varsin otroligt god bakelse.


En klematis sträckte sig mot skyn och hade frekventa besökare av bin.



Den här bilden har jag bara tagit för jag tyckte att det var ett fiffigt sätt att göra växt stöd av armerings näg och vill komma ihåg hur man gör.
Back timjan blommade förfullt och var som en matta och hade många gäster.

3 kommentarer:

Gela sa...

Hittade hit via Sabinas blogg alltid roligt att hitta nya bloggar!!!Vi har ju också byggt till en våning så känner igen mig här. Ha en fin dag/Gela

Taklyftet sa...

Kul att du kikade förbi och du är välkommen åter Gela.

Erika sa...

Det känns inte som om det var innan vi byggde huset vi var i väg tillsammans. Usch va tiden bara sprungit i väg när man tänker på det i efterhand.